jueves, 24 de octubre de 2013

L'Alícia em meravella!

Hola, em dic Natàlia i soc estudiant d'Educació Infantil a la UdL.
 
 
Aquest blog l'he creat perquè, se'ns ha proposat fer-ho en la matèria d'aprenentatge de les llengües i lectoescriptura II, després d'haver treballant el conte d'Alicia al país de les meravelles en la mateixa matèria. La veritat es que quan ens van proposar fer això se'm va venir el mòn a sobre! Tenir un blog?? Ser jo una blogger??
Mai se m'havia acudit, però crec que pot ser divertit i molt enriquidor poder compartir allò que l'Alícia m'inspira.

He estat alguns dies preparant-me els continguts que volia publicar en el blog, en ell podreu trobar des de diverses edicions del conte d'Alicia al país de les meravelles, fins a diversos enllaços a pàgines molt interessants que també parlen de l'Alícia, passant per moltes altres coses qu poc a poc us anire descobrint.
 
 
L'Alícia al país de les meravelles sempre ha estat per a mi un conte ple de fantasía, magia i un toc de bogeria, pensat-ho bé aquesta podria ser perfectament la meva pròpia definició.
 
 
Per acabar i tal i com diu el títol de la meva entrada d'avui, només puc dir que l'Alícia em meravella!!
















 

No hay comentarios:

Publicar un comentario